Pages

Sunday, August 17, 2014

CPUV Nuffnang #10 & #11

Assalammualaikum wbt ...

Semakin lama semakin terbengkalai blog ni sejak dah mula kerja baru. Niat hati nak berkongsi kisah perjalanan hidup yang baru pun tergendala. Dan lately ni rasanya aku asyik update pasal CPUV iklan dari Nuffnang je kan? Huhuhu sori sangat-sangat. Aku tak punya banyak masa dah untuk 'hapdet' di mana-mana.

So kalini pun aku masih nak berkongsi kegembiraan dengan korang yang sudi visit blog aku ni. Thanks jugak kat Nuffnang kerana terus berikan CPUV kat blog DSG ni. Tapi iklan ni tak bertahan lama, sekejap sangat2. Ni iklan bulan lepas. Tapi nak gak tepek kat sini sebagai kenangan aku. HEhehhee...


Tengok! tak banyak pun kan yang terkumpul? tapi aku tak kisah pun pasal tu. Buat masa sekarang ni, sekurang-kurangnya Nuffnang dah nampak blog aku ni wujud. Untuk aku collect ratus-ratus macam blog orang lain tu, mustahil. Even dah bertahun aku ber-blogging, tapi passion pada penulisan aku ni memang ada pasang-surutnya. Jadi tak mustahillah blog aku ni tak kemana-mana. Hehehehe.

Ohya, iklan Mayfair Bodyline tu korang tahu la kan iklan pasal apa? So tak perlu lah aku nak tulis panjang lebar lagi. Huhuhu! Tapi iklan Rakuten tu, aku keliru sikit. Aku sempat la Google jap masa iklan tu baru2 lekat kat DSG ni. Aku confuse bukan apa. Rakuten tu pasal online shopping website atau travel website sebenarnye ek?

Rakuten Online Shop - 1 lagi tempat dimana para shopaholics boleh lepaskan addiction korang. Aku dah usha Rakuten ni. Barang-barang yang dijual memang dengan harga yang sangat best. Aku dah aimed apa yang aku nak beli. Tunggu masyuk je. Hehehehehe! Jom terjah Rakuten bulan ini. Dorang ada buat MEGA SALE hingga hujung bulan ni. Wowww!!!





No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+