Pages

Sunday, July 6, 2014

CPUV Nuffnang #3 : IKEA - June Sale Campaign

assalammualaikum wbt ..

ALHAMDULILLAH.

kali ke-3 dapat ni. kalini sangkut pasal IKEA pulak. mentang-mentang raya dah dekat kan. jadi berjoget-joget la iklan IKEA tu. dah hampir seminggu berlari-lari comel kat blog kecil aku ni. tapi aku tak berkesempatan nak update. malam ni aku cuba curi sedikit masa untuk update blog kecil aku ni. kebetulan harini last plak kempen jualan IKEA ni. huhuhu lambatnya aku kan .. maafkan sy NUFFNANG.





tak sangka masih boleh ada yang sangkut kat blog ni. kebetulan masa check Nuffnang, tersangkut pasal iklan IKEA ni .. minggu sebelum tu aku baru je pergi IKEA dengan kakak2 dan abang aku. itu kiranya kali kedua aku masuk IKEA. masa tu pergi sana sebab nak cari kelengkapan rumah untuk along aku. kami plan nak renovate rumah along aku yang padat tu jadi lebih kemas dan nampak lebih luas. along aku duduk flat je. flat yang kecik jadi haruslah di ubah suai jadi nampak luas.

jadi kepada korang yang bercadang nak ubahsuai rumah sempena syawal yang bakal tiba, IKEA lah tempat yang sesuai untuk korang cari segala kelengkapan tu. cepat2 pergi IKEA ye. terima kasih Nuffnang kerana masih sudi iklankan di blog kecil aku (^_^)












1 comment:

Sahabat Sakura

They're G+