Pages

Friday, February 28, 2014

Pacific Coffee Company @ Dataran Pahlawan Melaka

Assalammualaikum wbt ..


Pagi-pagi Jumaat yang indah dan dirahmati ni, aku dah blogwalking dan terbaca sesuatu yg menarik di salah satu blog yg aku follow. Bila korang adalah salah sorang peminat kopi tegar, benda-benda macam ni mesti akan menarik minat korang. Aku salah sorang nya sebab tu niat nak kurangkan kafein tu tak terlaksana dari tahun lepas lagi. Huk huk huk, cukuplah berjaya kurangkan je tapi tak berhenti secara drastik. Pengsan aku nanti kalau tak dapat kafein ni.


http://www.ciklilyputih.com/
Credit Cik LilyPutih

So on 4th March 2014, acara pembukaan rasmi Pacific Coffee Company Melaka akan diadakan di 1st Flagship Store di Dataran Pahlawan Melaka Megamall lerr. So korang jangan lepaskan peluang ye, aku memang tak pergi sebab aku keje. Hehehehe...

Aku ni tulis pasal ni sebab Cik Lily Putih ada tawarkan sesuatu untuk korang kat luar sana. Nak tahu apa dia, korang klik je gambar yg aku dah tepek kat atas tu.


 




Saya suka minum kopi kerana apabila saya memulakan hari dengan secawan kopi, ia sangat-sangat menyegarkan saya dan membuatkan hari saya memulakan hari dengan ceria. Tambahan pula kopi turut mengandungi khasiat2 tertentu antaranya melindungi jantung dan mencegah strok, mengurangkan risiko diabetes, meningkatkan kecerdasan otak (hilang ngantok la kot, hihihihi), membantu proses pemecahan lemak dan mencegah kanser. Ha yg ni plak khas utk kecantikan buat para wanita kat luar sana, dengan meminum kopi ni akan meneutralkan iritasi kulit, memberi nutrien kepada kulit, menghilangkan bekas jerawat dan jeragat, juga menghilangkan bau badan.


_________________________________________________________________________


Hahahahaha giler skema ayat aku untuk jawab soalan Cik Lily Putih tu. Saje suke2, x pe kan Cik Lilly? Korang cepat2 g terjah blog Cik Lily Putih ye .. klik Cik Lily Putih & PCC  (^_^)

 


No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+