Pages

Monday, February 17, 2014

Berjaya !!

Assalammualaikum wbt ..

Sekadar mencuri sedikit ruang masa untuk update. Terlalu lama dah tinggalkan minat menulis dan meluah di sini. Terlalu banyak kekangan. Alhamdulillah .. harini sekadar ingin menyatakan rasa gembira sebab akhirnya berjaya jugak edit semula susun atur iklan Nuffnang tu. Kalau ada yang perasan, tahun ni aku mula tukar layout yang lebih simple dan kosong. Dalam tiada kesemptan untuk aku update sebarang cerita kat blog ni, aku intai2 Nuffnang. Aku pelik kenapa rasa macam kurang sesuatu, belek nye belek rupanya 2 iklan hilang kerana aku tukar template blog aku ni. Adoiii...aku dah pening sebab "Edit HTML" dah tak macam dulu lagi.


#DoveGirlSearch




Duk google sana sini aku tak jumpa pun tutorial yang terkini. Haish hentam je la kan .. dari 3 jenis ads yang ada tu, cuma tinggal jenis Skyscraper tu je. So yang Leaderboard & Large Rectangle tu "try & error" je la buat sebentar tadi. Alhamdulillah, berjaya!! Hahahahahaha tu je nak cerita petang ni, terima kasih pada yang sudi baca dan masih jalan-jalan kat blog ni. Peace!






No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+