Pages

Tuesday, June 4, 2013

HANSAEGEE NATURE JUNE 2013 PROMOTION

Assalammualaikum wbt ..

Semalam aku dapat emel dari Hansaegee Nature Online ni, yelah sebab aku sendiri yang subscribe kan. So the latest info go to my email la. Emel mengenai June Promotion for Hansaegee Nature Product. Woww!! Interesting kan? Sebulan yang lepas, aku sendiri dah try beberapa jenis masks dari Hansaegee Nature ni. Kesannya agak awesome Comei Bak Korean Ladies gituuu! Jujur aku kata, Hansaegee Nature Product ni memang selamat dan best digunakan. Harga pun sangat berpatutan, cuma aku je yang belum berkemampuan nak guna selalu. Tapi korang tengok lah promotion yang Hansaegee Nature Product lancarkan sekarang ni, tak ke lagi best dan murah untuk korang grab laju2? Beli banyak2 dan buat la stok sebulan dua, then tengok hasilnya pada wajah korang. Inshaa Allah, memberangsangkan juga.



Hansaegee June 2013 Promotion


Aku dah usha2 beberapa testimonial terhadap product ni, beberapa bloggers turut menggunakan juga Hansaegee Nature ni. Semua cakap Hansaegee Nature ni best, serba serbi best la. Mask dorang, nipis, wangi dan sangat2 lembap. Masa memakainya sangat2 terasa sejuknya kat wajah kita dan hilang segala stress kat kepala ni. U've to try this product and enjoy when use it dear.. By the way, bukan je aku dah try sendiri product ni. Even kawan2 aku yg turut mencuba pakai product ni pun, dorang pun turut berpuashati dan re-stock every month. Wajah dorang pun dah jadi smooth and rasa lembab je  (^__^)

Inshaa Allah aku nak cuba produk Nose Pack + Eye Fill Patch pulak lepas ni. Hehehe walaupun aku tak banyak dah blackheads kat my nose ni, xpela .. nak gak cuba2 kan. Testimonial yg dah guna, ramai kata product tu sangat2 awesome. Rasa licin je hidung after guna Nose Pack tu. Well, sembab kat mata tu je yang jadi masalah besar pada aku sebab ckup atau tak cukup tidur .. sama je kot mata ni .. hehehe .. jom sepantas kilat kita membeli belah secara online di HANSAEGEE NATURE ONLINE ..


Mohon jasa baik kalian untuk menderma (KLIK SAJE, DAN TUNGGU SAMPAI HBS LOADING) sikit kat aku melalui link kat bawah ni .. please (^_^) ..







Ok lah, tu saje untuk harini .. thanks in advance pada sape2 yg sudi membantu aku ye ..

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+