Pages

Monday, June 10, 2013

10 Model Kereta Turun Harga

Assalammualaikum

Pagi ni aku merajinkan diri (tambahan 20% je dari biasa) untuk blogwalking secara rawak .. sama ada blog yg aku follow atau pun blog yang aku dapat notification dari Kelab Blogger Malaysia. Jalan sana, jalan sini then aku terjumpa 1 entri yang a bit interesting for me. Let me share with you ya about the interesting news i saw from Blog Sumarz ni.


   

So I thought about the decreasing price of the cars they said previously was just a tactic. Alhamdulillah, jadi kenyataan jugak. Kat bawah ni aku list kan model kereta apa yang diturunkan sikit harga tu ye.

  1. Harga kereta Peugeot 308 turun (11 peratus)
  2. Harga kereta Volkswagen Golf turun (7.1%)
  3. Harga kereta Viva turun (5.4%)
  4. Harga kereta Myvi turun (4%)
  5. Harga kereta Persona turun (3.8%)
  6. Harga kereta Alza turun(3.4%
  7. Harga kereta Proton Preve turun (3%)
  8. Harga kereta Honda Jazz Hibrid turun (2.5%)
  9. Harga kereta Saga turun (1.1%)
  10. Harga kereta Exora turun (0.7%).

So pasni beramai-ramai la beli kereta kan? Jalan raya pun semakin sesak la .. hehehe .. Think wisely ya everybody .. itu je aku boleh kongsi kat sini, selanjutnya boleh baca kat blog sebenar aku dapat berita ni.


Kredit info aku dapat dari sini taw .... Blog Sumarz .. thanks to her .. dan korang boleh baca berita lanjut dari blog beliau ok (^_________^) ..


# Happy Reading #

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+