Pages

Friday, January 24, 2014

Kerana Nescafe ...



"LOVE THE COFFEE, LOVE THE FOAM"


Sebenarnya aku ni dah disarankan Doktor, kurangkan mengambil kafein dalam pemakanan aku. About last year, berjaya jugakla kurangkan. Aku totally stop, exactly stop ambil Nescafe 3 in 1 tu. Then about end of last year, aku kembali minum semula minuman berkafein ni sebab rindukan seseorang. Hahahaha, giler kan? Well, bagi aku .. dia sangat sinonim dengan Nescafe ni. Bila rindu, aku minum nescafe .. Bila minum nescafe, aku teringat kat dia. Dia jugak yang sarankan sarapan pagi dengan Milo O' atau kalau nak minum nescafe pun buat Nescafe O' je bukan jenis 3 in 1. Itulah salah satu perkara tentang dia yang aku sangat2 hargai bila dia sangat menjaga akan kesihatan aku, pemakanan aku.



"INGAT NESCAFE, INGAT DIA"

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+