Pages

Friday, December 20, 2013

Kadar Baru Tol Bermula 01 Januari 2014

Assalammualaikum wbt..

Aku ni memang dah jarang tengok tv, baca surat khabar lagi lah semakin jarang. Bukan apa, berita kat tv tu makin lama aku dengar makin merepek2. Maaflah ye, ibarat boleh dengar tapi percaya jangan. Ikut la selera masing2. So yang ini pun terjumpa kat wall Fb seorang kawan. Tak tahu lah sejauh mana kesahihan tentang kenaikan tol ni pulak kan. Agak mendadak jugak naiknya kalau nak dibandingkan dengan penurunan. Jauh beza bagi aku. Apa pendapat korang pulak?



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kadar baru tol baru bermula 01 Januari 2014

LEBUHRAYA SUNGAI BESI BESRAYA RM1.30 to RM2.00

LEBUHRAYA BARU PANTAI (NPE) RM1.60 TO RM2.00

LEBUHRAYA DAMASARA/PUCHONG (LDP) RM1.60 TO RM2.10

LEBUHRAYA BERTINGKAT AMPANG (AKLEH) RM1.50 TO RM2.50

LEBUHRAYA KAJANG (SILK) RM1.00 TO RM1.30

LEBUHRAYA KL-PUTRAJAYA (MEX) RM2.50 TO RM3.50

LEBUHRAYA KAJANG-SEREMBAN (LEKAS) RM1.90 TO RM2.30

LEBUHRAYA TRAFIK KL BARAT (SPRINT) RM1.50 TO RM2.50

PANTAI RM1.50 TO RM2.50

DAMANSARA RM1.00 TO RM1.50

KIARA RM2.00 TO RM3.00

LEBUHRAYA LEMBAH KLANG SELATAN (SKVE) RM14.96c/KM TO 16.46c/KM

LEBUHRAYA KORIDOR GUTHRIE (GCE) RM1.40 TO RM1.90

LEBUHRAYA SMART RM2.00 TO RM3.00


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Aku simpati pada mereka2 yang terpaksa hari2 menghadap jammed dan tol sana sini. Harga minyak pun dah naik, gula dah naik .. macam2 boleh naik lagi pasni walaupun takde melibatkan wang ringgit.


p/s : kalau tak suka, boleh keluar dari Malaysia .. aptb!

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura