Pages

Tuesday, August 23, 2011

Puncak Alam vs Shah Alam

  Salam blogger dari Sakura

Ha kwn2 pernah sampai sini tak?Santek tak view nih?Ini lah tempat aq mnuntut ilmu selama setahun stgah..nape tah tetiba teringat lak tmpt stdy nih..huhuhu..Inilah UiTM Kampus Puncak Alam..kampus ni dah lama dibuka pun..Fasa 1 pn dah slmt dirasmikan..fyi,ad lg 3 Fasa taw utk disiapkan.Well,dgr2 kbar..kampus ni bakal dijadikan induk UiTM pulak bg menggantikan Shah Alam tu..weeee

Masa mula2 msuk sini rasa mcm tak best jugak lah..nk g bndar jauh..nk g memana pun susah..msa awl2 msuk dlu..byk gak la lacking y wjud kt tmpt nih.Tp dlm kekurangan itu,tetap akan ada kelebihannya..btul tak?Ha kelebihan disini adalah..para pljr akan rasa tenteram dn nyaman je..tgok la skeliling kwsn Puncak Alam nih..kan jauh dr hiruk-pikuk kesibukan kenderaan,kesesakan di jalan raya..so pencemaran pn takde(aq rasa2 lah takde,if ader sikit2 tak taw la kan..ngeeee)

 Sejenak melawat UiTM Kampus Puncak Alam


Now,everything ofcoz da upgrade i think..aq tgok pljr2 baru mcm hepi smcam je dpt tawaran belajar kat kampus puncak alam tuh..bguslah gitu kan...baru la happy jugak belajar kat sana... 


p/s :dimana-mana bljr pun sama kan..yg penting niat anda tuh..wallahualam~

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura